Vacature Administratief medewerker magazijn

Administratief medewerker magazijn in Leiden

Ben jij op zoek naar een logistieke functie met voldoende uitdaging? Het werk is een leuke combinatie tussen logistiek en administratief. Je zult deel uitmaken van het Operations team en speelt een sleutelrol in het vervullen van alle klantorders. Klinkt dit interessant? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou
  • € 2450 - € 2650,- o.b.v. ervaring
  • Werktijden zijn van 09.00 tot 17.30
  • Mogelijkheden voor ontwikkeling
  • Leuke collega’s en een informele sfeer
wie ben jij

Je bent iemand die goed nauwkeurig kan werken en handig is met computers. Ook ben je verantwoordelijk en beschik je over een beetje technische kennis en gezelligheid. Je vindt het leuk om initiatief te tonen en wilt altijd meedenken. Verder moet je zelfstandig kunnen werken, maar het ook wel leuk vinden om in een team te werken. Daarnaast beschik je over de volgende eigenschappen:

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau of relevante werkervaring;
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschift;
  • Goed kunnen werken met computers;
  • Reachtruck ervaring/certificaat is een pre;
  • Hebben van een rijbewijs en met bakwagen kunnen rijden is een pre.
wat ga je doen

Als magazijnmedewerker maak jij deel uit van het Operations team en speel jij een sleutelrol in het vervullen van alle klantorders. Je zult beginnen met een uitgebreide inwerkperiode van zo'n 3 maanden waarin je meedraait in het team.

Jouw dag zal er als volgt uitzien: Je begint met het bekijken van de planning voor de dag. Je weet welke orders prioriteit hebben en gaat aan de slag om de apparatuur klaar te maken voor verzending. Met behulp van het computersysteem zie je waar jij het apparaat op moet checken en welke documenten bij het apparaat moeten worden gevoegd. Als je klaar bent met je check zet je de order klaar voor de collega die vandaag de Quality Check doet, zodat met het 4 ogen-principe de klant altijd een foutloze order mag ontvangen. Voor de afwisseling houd je je ook bezig met orderpicking en het voorbereiden van retourzendingen. Om 13:00u houdt het team gezamenlijk pauze. Na de pauze ga je verder en als je orders klaar zijn voor de dag pak je pro-actief andere werkzaamheden op. Voor je het weet, is het 16:00u en tijd om de vrachtwagen in te laden met de orders van de dag.

  • Jij bent verantwoordelijk voor het juist versturen van de apparatuur inclusief checks op uiterlijk en technische aspecten;
  • Jij zorgt ervoor dat alles juist verpakt wordt en op tijd mee gaat met de vrachtwagens;
  • Jij zorgt dat orders klaarstaan voor verwerking en dat alle data up-to-date is in de systemen;
  • Jij zorgt voor veiligheid en overzicht in het magazijn;
  • Jij zorgt dat de apparatuur schoon en met de juiste technische aspecten worden verstuurd volgens de geldende planning van de dag.
waar ga je werken

Je gaat werken bij een bedrijf dat een partner is voor klinisch onderzoek die hoogwaardige diensten, apparatuur en benodigdheden levert om ervoor te zorgen dat onderzoek moeiteloos van begin tot eind verloopt. De afdeling waarop je komt te werken bestaat uit 6 fulfilment medewerkers.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief medewerker magazijn
Startdatum:27-10-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Voorschotenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief medewerker magazijn Randstad 27-10-2023

Bekijk ook andere vacatures