Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Delfgauw

Bedrijfsomschrijving

Het bedrijf in Delfgauw is een onafhankelijk bedrijf wat zich inzet voor een gezonde werkomgeving waardoor organisaties zich veilig en snel kunnen verbeteren. Het bedrijf test, inspecteert en certificeert al 30 jaar monsters en zijn dan ook uitgegroeid tot specialist op het gebied van kwaliteit en veiligheid. Ze zijn een snelgroeiende organisatie met laboratoria in Nederland en Peru. Ze richten zich op twee thema's: optimale productie kwaliteit en optimale voedselveiligheid. Hun missie is om hun expertise in te zetten zodat klanten optimaal kunnen presteren.  

De locatie is elke werkdag van 08:30 tot 16:30 uur geopend en goed te bereiken met het openbaar vervoer. Daarnaast kan je voor de deur gratis parkeren. 

Functieomschrijving

Als (parttime of fulltime) Administratief Medewerker Laboratorium verwerk jij monsteraanvragen vanuit klanten in het systeem. Dit bedrijf heeft namelijk laboratoria waar monsters worden getest. Deze monsters worden door de buitendienst opgehaald op locaties door het hele land. Aan jou de taak om de binnenkomende monsteraanvragen zo goed mogelijk te behandelen. Nauwkeurigheid en gestructureerd werken is hierbij van groot belang. Daarnaast houd je de telefoon en mailbox bij en hierbij heb je contact met klanten. Jij weet welke aanvragen er binnenkomen en schakelt makkelijk met de verschillende afdelingen. Het lab zit in hetzelfde kantoor dus je wandelt zo even heen en weer. Aan jou de belangrijke taak; om te zorgen voor een goede monsterstroom!

Het administratieve werk zal jij niet alleen doen! Samen met een team collega’s werk je keihard aan het klaren van de klus. Het team bestaat uit drie medewerkers die naast het harde werken ook altijd tijd maken voor wat gezelligheid tussendoor. Zo zal jij elke dag samen met het team lunchen, kletsen of buiten even een rondje lopen. 

Functie-eisen
  • Jij bent 32-40 uur per week beschikbaar;
  • Jij hebt ervaring met het verwerken van administratie;
  • Jij hebt ervaring in het Klantcontact;
  • Als jij per direct beschikbaar bent is dat mooi meegenomen!
Arbeidsvoorwaarden
  • Een bruto salaris tussen de €2331,- en €2990,- wat wordt berekend aan de hand van jouw kennis en ervaring;
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer (vanaf 10km tot 40km);
  • 25 vakantiedagen
  • 8,33% vakantiegeld;
  • Twee keer per week een personal trainer op kantoor;
  • Een actieve personeelsvereniging die allerlei leuke uitjes en activiteiten organiseert gedurende het jaar;
  • Pensioen opbouw;
  • Uitzicht op een vast dienstverband;
  • Daarnaast krijg je toegang tot de Online Academy met keuze uit meer dan 800 opleidingen en trainingen die jij gratis mag volgen op basis van je persoonlijke interesses.
  • Een vast contactpersoon binnen Olympia.


Functie:administratief medewerker backoffice
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:Lagere school
Contracttype:Vast
Salaris:2990 – 2990
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Voorschotenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief Medewerker Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures