Zorg dat Nederland schone bankbiljetten in handen krijgt als chartaal medewerker sortering bij DNB.
Jij hebt impact
Bij DNB werk je met impact op financiële stabiliteit en duurzame welvaart. Vertrouwen in de kwaliteit en echtheid van contant geld vormt daarvoor het fundament. Hoe schoner de bankbiljetten bijvoorbeeld, hoe beter iedereen valse biljetten opmerkt. Jij bent betrokken bij de beoordeling welke bankbiljetten (nog) goed genoeg zijn om in roulatie te blijven, en welke niet.
Zo doe je dat als chartaal medewerker sortering
Jaarlijks controleert DNB vele miljoenen biljetten op kwaliteit en echtheid. Dat gebeurt sinds mei van dit jaar in het gloednieuwe DNB Cashcentrum in Zeist. Commerciële banken, geldtelcentrales en waardevervoerders storten hier geld. De bankbiljetten komen terecht in de grote sorteerhal. Jij zorgt ervoor dat de sorteermachines tijdig worden bevoorraad zodat ze non-stop kunnen doorgaan: de vuile en beschadigde eurobiljetten worden gescheiden voor vernietiging, de schone eurobiljetten die opnieuw in omloop worden gebracht ga je ompakken en sealen.
Wat ga je nog meer doen?
Hier doe je dat
Je werkt als medewerker bedrijfsbureau binnen de gloednieuwe divisie: Betalen, Cash & Marktinfrastructuur, kortweg BC&M, onderdeel van de Centrale Bank bij DNB. Je komt te werken bij de bij de afdelingen Cash Operations, sectie Logistiek & Sortering. De divisie staat voor een effectieve, veilige en maatschappelijk efficiënte geldcirculatie in Nederland. Ons doel is dat het chartale geld bruikbaar, betrouwbaar, bereikbaar en betaalbaar blijft. Je werkt in het gloednieuwe Cash Centrum in Zeist. De locatie is niet met het openbaar vervoer te bereiken, eigen vervoer is dus noodzakelijk.
Dit breng je mee
Je bent in staat om in deze complexe omgeving geconcentreerd en zorgvuldig te werken. Zowel tijdens de drukke momenten als bij routinewerk. Je hebt het talent om snel afwijkingen in het proces te herkennen en in overleg met je collega's op te lossen. Aan- en doorpakken is helemaal jouw stijl, evenals suggesties geven om de processen nog beter te maken.
Waar zijn we verder nog naar op zoek?
Dit bieden we je
Een 36-urige werkweek - 32 uur kan ook - met werk midden in de financiële en economische actualiteit. Bij een betrouwbare en maatschappelijk betrokken werkgever die voortdurend inspeelt op de veranderende eisen van onze omgeving. En die doorlopend innoveert. We staan als instelling midden in de samenleving. Onze mensen zijn gedreven en betrokken bij hun werk binnen een maatschappelijke context. Wij zien een diverse en inclusieve werkomgeving als één van de voorwaarden om als organisatie succesvol te zijn en onze doelstellingen te blijven bereiken. Benieuwd hoe wij dat doen en wat onze collega's hiervan vinden? Lees en bekijk hier meer. Dit biedt jou volop kansen je verder te verdiepen en nieuwe ervaringen op te doen. In Nederland, maar ook daarbuiten. Je start met een jaarcontract, bij goed functioneren en wanneer de (organisatorische) omstandigheden niet wijzigen is er uitzicht op voortzetting.
De overige goede arbeidsvoorwaarden die horen bij deze functie:
02 - E-assessment
Voor de meeste vacatures vragen wij je om een online assessment te maken voorafgaand aan het eerste gesprek. Het assessment bestaat uit cognitieve testen en/of een persoonlijkheidsvragenlijst, en kun je gewoon thuis uitvoeren.
04 - Tweede gesprek
Wanneer zowel jij als wij positief zijn na het eerste gesprek zien we je graag nogmaals terug. Bij dit vervolggesprek zijn meestal een andere manager uit dezelfde divisie en een (senior) teamlid van de afdeling waar jouw vacature uitstaat aanwezig.
06 - Arbeidsvoorwaardengesprek
Past DNB bij jou? En ben jij de juiste persoon voor de functie? Dan doet de recruiter je een contractaanbod tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek. DNB valt als overheidswerkgever onder de Wet normalisering rechtspositie ambtenaren (Wnra). Dit bekent dat medewerkers van DNB de ambtenarenstatus krijgen. Dit wordt tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek toegelicht.
07 - Screening
Na de arbeidsvoorwaardelijke overeenstemming volgt een screening. Het specifieke screeningsprofiel vind je terug in de vacaturetekst. Hier kun je meer informatie vinden over de screening.
Dit doen we met een introductieprogramma, waarin je kennismaakt met onze organisatie en je nieuwe collega's. Het interactieve programma bestaat onder andere uit twee introductiedagen.
Wil jij als chartaal medewerker sortering werken met impact? Solliciteer dan direct op deze vacature! Als sollicitatie ontvangen we graag uiterlijk 21 januari 2024 een motivatiebrief en je complete cv.
Deze vacature is bedoeld om op te solliciteren, niet voor acquisitie.
Functie: | chartaal medewerker sortering |
Startdatum: | 28-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2130 – 3090 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Voorschotenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Voorschoten via Voorschotenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Voorschotenkrant.nl.
© Voorschotenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.