Vacature Coördinator Servicedesk

Coördinator Servicedesk in Leiden

  • Opleiden
      • Bachelor- en masteropleidingen

      • Onderwijsvisie

      • Hogeschool Leiden onderneemt

De dienst Facilitair Bedrijf & Huisvesting van Hogeschool Leiden zoekt een Coördinator Servicedesk (32 - 36 uur per week).

Ben je servicegericht, proactief en ben je een kei in coördineren en organiseren? Wil je graag veel variatie in je takenpakket en contacten met anderen? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe coördinator Servicedesk!

De functie

Onze hogeschool weet jou te boeien door de levendige omgeving vol studenten, docenten en ondersteuners. Te midden van deze bedrijvigheid staat jouw werkplek, de Servicedesk, onderdeel van de dienst Facilitair Bedrijf & Huisvesting. Binnen het Facilitair Bedrijf & Huisvesting wordt gebruik gemaakt van het 'one-stop shopping'-principe. Hierbij staan de student en medewerker centraal en komen zij - ongeacht het verzoek - binnen bij de Servicedesk.

Binnen de nieuwe structuur van de Servicedesk zijn er vier coördinatoren die verantwoordelijk zijn voor in totaal 11 aandachtsgebieden. Wij zijn hiervoor op zoek naar een coördinerende collega die verantwoordelijk zal zijn voor 1 e lijns ondersteuning op de aandachtsgebieden Communicatie, Kennismanagement, Veiligheid en Betalingsverkeer/Mobiliteit.

Wat ga je doen?

  • Je evalueert de kwaliteit van geleverde diensten, optimaliseert processen en legt deze vast.
  • Je zorgt voor een actuele kennisbank.
  • Je houd interne trends bij en zorgt voor een goede interne informatievoorziening naar de medewerkers en Manager Servicedesk.
  • Je begeleid collega's met vakinhoudelijke vragen.
  • Je coacht medewerkers van de Servicedesk bij het dagelijks functioneren.
  • Je bespreekt de voortgang van je aandachtsgebieden tijdens een wekelijks overleg met alle coördinatoren en de Manager Servicedesk.
  • Je maakt rapportages, stuurt hierop aan en doet waar nodig verbetervoorstellen.
  • Je bent toegankelijk als gesprekspartner voor andere afdelingen en bouwt duurzame relaties op.
  • Ook vertegenwoordig jij de Servicedesk bij projecten binnen de organisatie.

Wij vragen van jou

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau. Bij voorkeur beschik je over HBO werk- en denkniveau;
  • Ruime ervaring 2 à 3 jaar in een vergelijkbare functie (facilitaire dienstverlening);
  • Ervaring binnen een Servicedesk omgeving is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent servicegericht en praktisch ingesteld en in staat om overzicht te houden;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent initiatiefrijk en hebt een empathisch vermogen, waarbij het belangrijk is dat je kunt luisteren, doorvragen en samenvatten;
  • Je bent een verbinder en kunt goed samenwerken;
  • Je kunt meldingen analyseren en trends ontdekken en daarop anticiperen;
  • Je bent flexibel inzetbaar tussen 8:00 uur en 20:00 uur van maandag tot en met vrijdag en af en toe op zaterdag.

Waar kom je te werken?

Hogeschool Leiden is een multisectoriële hogeschool in het hart van de Randstad. De hogeschool heeft ongeveer 13.000 studenten en 1.500 medewerkers. Het onderwijs wordt verzorgd binnen vijf faculteiten met een eigen identiteit, die samenhangt met het karakter van de opleidingen en de verschillende beroepen en werkvelden waarvoor de studenten worden opgeleid.

Onze maatschappelijke opdracht is om goed beroepsonderwijs te verzorgen en gekwalificeerde professionals op te leiden die beschikken over een kritische houding en in staat zijn te functioneren in een veranderende beroepspraktijk. Naast kwalificatie voor de beroepspraktijk maken persoonsvorming, socialisatie, internationalisering en het ontwikkelen van maatschappelijke verantwoordelijkheid deel uit van onze opleidingen. Het leren van de student staat daarbij altijd centraal.

De dienst Facilitair Bedrijf & Huisvesting

Als Coördinator Servicedesk maak je onderdeel uit van de dienst Facilitair Bedrijf & Huisvesting binnen de afdeling Servicedesk. Facilitair Bedrijf & Huisvesting is een ondersteunende dienst, die aansluit bij het primaire proces. Er werken circa 70 medewerkers bij deze dienst. De deelgebieden zijn: Huisvesting & Technisch Beheer, Schoonmaak & Catering, Inkoop, Evenementen, Beveiliging, Conciërges, Receptie, Repro, BHV, Veiligheid, Milieu & Duurzaamheid.

Missie Facilitair Bedrijf & Huisvesting

Wij zijn een zichtbare partner binnen en buiten de hogeschool. Samen creëren wij een duurzame campus, die toegankelijk, veilig en aantrekkelijk is voor studenten, medewerkers en professionals uit de beroepspraktijk.

Visie Facilitair Bedrijf & Huisvesting

Wij zijn bevlogen experts, ondernemend, persoonlijk betrokken en wendbaar. Als dienst Facilitair Bedrijf & Huisvesting hebben wij een betekenisvolle rol in de maatschappelijke opdracht van de hogeschool.

Arbeidsvoorwaarden

De cao-hbo is van toepassing. De functie is van structurele aard. De arbeidsovereenkomst is in eerste instantie voor bepaalde tijd voor de duur van één jaar. Het salaris is minimaal € 3.091,78 en maximaal € 4.085,57 bruto per maand op basis van een volledig dienstverband (36 uur, schaal 8).

Daarnaast is er een gunstige pensioenregeling via het ABP en afhankelijk van de woon-werkverkeerafstand de optie om voor een NS Business Card in plaats van een tegemoetkoming in de reiskosten te kiezen. Er zijn diverse ontwikkelmogelijkheden binnen de hogeschool en er is ruimte voor professionalisering. Verder kent de cao-hbo een eindejaarsuitkering van 8,3%.

De hogeschool is goed bereikbaar met openbaar vervoer, aangezien station Leiden op loopafstand ligt.



Functie:coördinator servicedesk
Startdatum:10-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3091 – 4085
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Voorschotenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Coördinator Servicedesk Hogeschool Leiden 10-01-2024

Bekijk ook andere vacatures