Vacature Customer Succes Medewerker

Customer Succes Medewerker in s-Gravenhage

Customer Succes Medewerker bij

0

Menu

Customer Succes Medewerker bij

Den Haag

Customer Succes Medewerker bij

Word het visitekaartje van naar zakelijke klanten. In de rol Customer Succes Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor zakelijke klanten, van mkb'er tot grote corporate. Maak het verschil met jouw servicegerichte ondernemersgeest en breng service met een glimlach!

Dit ga je doen


Als Customer Success Medewerker bij ben jij het vaste aanspreekpunt voor onze zakelijke klanten. Jouw taken omvatten het maken van afspraken, het adviseren van klanten, het afhandelen van verzoeken en storingen, en het actief betrokken zijn bij diverse projecten. Jouw inzet zorgt er voor dat alles voor onze klanten, maar ook voor ons bedrijf steeds makkelijker wordt.

Wat ga je doen:

  • Je staat klanten te woord via mail, telefoon en ons klantportaal, en handelt verzoeken en storingen af;
  • Je geeft uitleg aan klanten over onze systemen en de mogelijkheden van , zowel op locatie als op afstand;
  • Samen met het account team zorg je voor een vlekkeloze onboarding van nieuwe klanten en benader je proactief klanten voor verlenging;
  • In samenwerking met accountmanagers werk je aan het beste resultaat voor de klant.

Samen zijn we

We zijn , de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV. En met bijna 2.000 collega's laten we zien dat telecom beter kan. Want technologie is er voor iedereen. Waar je ook vandaan komt, waar je ook heengaat. Met doet iedereen mee aan de digitale wereld. Dat is onze ambitie. Iedereen bij bouwt mee aan een merk dat menselijk, optimistisch en vooruitstrevend is. Is dat ook echt wat voor jou? Dan passen we goed bij elkaar.

Hier staan we voor

Onze naam - je kan hem ook van achteren naar voren lezen - bestaat uit verschillende vormen. Die samen een eenheid zijn. Want dat is hoe we naar de wereld om ons heen kijken. Als een plek waar mensen, hoe verschillend ook, samen vooruitgaan. We zijn er voor elkaar. We kijken altijd wat er kan.

We vieren diversiteit en zetten ons in voor een inclusieve werkomgeving met gelijke kansen voor iedereen. Dat klinkt goed natuurlijk. Maar we laten het niet bij mooie woorden: bij zijn we erkend Top Employer. Een bevestiging waar we trots op zijn.

Dit hebben we voor je

  • Goed salaris en variabele bonusregeling;
  • Hybride werken;
  • Goede pensioenregeling;
  • 30 vakantiedagen (als je fulltime bij ons werkt), een extra vrije dag na Hemelvaart en inwisselbare feestdagen;
  • Een abonnement;
  • Veel doorgroei- en leermogelijkheden;
  • Persoonlijk jaarlijks leerbudget en ruim 200 digitale trainingen en cursussen;
  • Workshops, learningweeks, jaarlijkse skitrip, leuke uitjes en feesten.

Dit breng je mee

Waar de accountmanager verantwoordelijk is voor de sales ben jij het vaste aanspreekpunt voor service. Je bent enthousiast, flexibel, communicatief vaardig en ook een sterke persoonlijkheid die gestructureerd werkt en energie haalt uit klanttevredenheid. Jij stelt als verbinder de juiste prioriteiten zodat het team én de klant op jou kunnen bouwen! Daarnaast beschik je over:

  • Hbo werk- en denkniveau en/of 2 jaar werkervaring in een gelijkwaardige (binnendienst) functie;

  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse en Engelse taal;

  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Elke dag leren

Bij leren we elke dag. Allemaal. Je bent zelf verantwoordelijk voor je ontwikkeling. Daarom bepaal je zelf hoe, wat en wanneer je leert. We hebben meer dan 200 digitale trainingen waarmee je aan professionele én persoonlijke doelen kan werken. Aan ouderwetse functioneringsgesprekken en beoordelingen doen we niet. Je houdt je manager en je collega's op de hoogte van je doelen en de voortgang: jij hebt de regie.

Druk op de knop

Ben je net zo enthousiast over als wij? Dan zijn we vast een goede match. We kijken naar je uit. Solliciteren doe je via de sollicitatieknop. Zo gebeurd.

Wat leuk dat je solliciteert bij .

1


Na ontvangst van je gegevens ontvang je een berichtje van een van onze talent acquisition specialisten.

Bij een eerste gesprek maak je kennis met je nieuwe manager en wellicht ook al een toekomstig teamlid. In dit gesprek gaan we vooral kijken waar jij blij van wordt en of wij jou kunnen bieden wat je zoekt. Is er sprake van een match dan volgt er een tweede gesprek.

In het tweede gesprek ga je dieper op de functie in en maak je kennis met je toekomstige teamleden.

Bij een derde gesprek ben je er bijna. Hierin worden nog resterende vragen beantwoord en indien van beide kanten enthousiast, arbeidsvoorwaarden afgestemd.

We doen het hele proces ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren.

Duurt het te lang? Neem dan even contact op met de talent acquisition specialist die bij de vacature vermeld staat.



Functie:customer succes medewerker
Startdatum:31-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Voorschotenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Customer Succes Medewerker Odido 31-05-2024

Bekijk ook andere vacatures