Directiesecretaris Zorg
Locatie:
Inhoud
Functieomschrijving
Jij bent helemaal thuis in alle facetten van bedrijfsvoering. Dankzij jouw expertise loopt de directie Zorg niet alleen op de inhoud soepel, maar juist ook als "bedrijf". Jouw natuurlijk talent voor organiseren en plannen en brede en strategische blik zorgt ervoor dat wij compliant en in control blijven. Samenwerken en integriteit? Bij jou ook wel bekend als jouw geheime wapens voor succes.
Herken jij jezelf in bovenstaande? Dan is de nieuwe functie van Directiesecretaris zorg misschien wel de perfecte match voor jou!
Wat ga je doen?
Als directiesecretaris werk je op het koppelvlak van bedrijfsvoering en inhoud. Jouw takenpakket wordt nog verder vormgegeven maar je bent sowieso onze expert als het gaat om de bedrijfsvoering. Op basis van jouw inzicht stuur je (bij) waar nodig met behulp van de sturings- en verantwoordingsinformatie. Daarnaast ben je de inhoudelijke steun en adviseur van het MT. Als directiesecretaris ben je verder bezig met zowel periodieke en going concern-werkzaamheden als (verander)projecten, zowel binnen je directie als ACM breed, waarin jij zo nu en dan ook de rol van projectleider op je neemt.
Concreet werk je aan?
• Voorbereiding, verslaglegging en uitzetten/opvolging van acties van het MT-overleg.
• Coördinatie van de interne ACM-werkplancyclus; opstellen werkplan DZ, periodieke voortgangsrapportages, maandelijkse financiële rapportages. Opstellen van begroting.
• Coördinatie van DZ-bijdragen aan ACM-brede externe verantwoording, waaronder Focus, Jaarverslag, financiële claims in uitvoerings- en handhavingstoetsen, voortgangsrapportages t.b.v. financiers EZK/VWS, opties voor budgettaire bijstellingen en evaluaties (bijv. ZBO, Global Competition Review).
• Signaleren en agenderen van risico's voor het behalen van de directie-doelstellingen. Hieronder valt ook het in control en compliant zijn, incl. het juiste gebruik van informatiesystemen in de directie.
• Ondersteuning van het MT bij bemensings- en capaciteitsvraagstukken, mede op basis van een actueel overzicht van de inzet van medewerkers.
• In voorkomende gevallen: opstellen van een programma voor heidagen, het uitwerken van opties/scenario's bij wijzigingen in huisvesting of organisatie, etc.
Jij bent hét aanspreekpunt voor de collega's van de directie bedrijfsvoering. Natuurlijk spreek je ook veel collega's binnen je eigen
directie als linking pin met het MT, denk aan het secretariaat, de paralegals/projectondersteuners, en de zaakbehandelaren.
Wat maakt werken bij de ACM zo leuk?
• Je werkt bij een mooie maatschappelijke organisatie aan actuele thema's. Wat ons drijft? Markten beter laten werken voor mensen én bedrijven, nu en in de toekomst.
• De cultuur is mensgericht en doelgericht. We werken hard, maar naast het werk is er ook alle aandacht voor het sociale en collegiale.
• Om jouw persoonlijke en professionele groei te faciliteren, maken we tijd en aandacht vrij voor goede begeleiding en opleiding.
• Collega's ervaren bij de ACM een gezonde werk/privé balans.
Functie-eisen
Wie ben jij?
• Bedrijfsvoeringsvraagstukken - kort gezegd alle vraagstukken die raken aan PIOFAH - waaronder planning & control, financiën (begrotingcyclus, maandrapportages en verantwoording), risicomanagement en compliance-aangelegenheden, geven jou energie. PIOFAH staat voor: Personeel, Informatievoorziening, Organisatie, Financiën, Autormatisering/Administratie en Huisvesting.
• Je hebt eerder gewerkt als projectleider en je werkt gestructureerd en plan- en projectmatig.
• Je bent vaardig met de pen (to the point teksten schrijven), met cijfers en met uiteenlopende informatiesystemen.
• Het zelf op basis van suggesties herschrijven en/of door anderen redigeren van je teksten vind jij geen probleem.
• Je ziet de inhoudelijke en strategische samenhang tussen uiteenlopende onderwerpen en acties en bewaakt het overzicht.
• Je hebt een scherp oog voor verbeterkansen én risico' die je in samenwerking tot concrete adviezen en voorstellen brengt.
• Je bent in staat een effectief netwerk op te bouwen, collegiaal te onderhouden en daarin passend invloed te hebben - in het bijzonder in de relatie met de collega's bij de Directie Bedrijfsvoering, de directie Bestuur Beleid & Communicatie, en collega-directiesecretarissen.
• Je hebt een WO master diploma, bijvoorbeeld in een bedrijfskundige richting.
• Je neemt relevante werkervaring in een adviserende functie mee, bijvoorbeeld op het gebied van bedrijfsvoering, financieel beheer en/of informatiemanagement.
• Het spreekt voor zich dat je gepast weet om te gaan met bedrijfs- en/of personeelsvertrouwelijke informatie.
Voldoe je niet exact aan alle bovengenoemde punten, maar denk jij dat je een geschikte kandidaat bent? Overtuig ons dan met jouw motivatiebrief!
Arbeidsvoorwaarden
Salarisniveau schaal 12, schaal 13 Maandsalaris Min €4278 - Max. €7094 (bruto) Dienstverband Vaste aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (eventueel met een proeftijd) Contractduur Minimaal aantal uren per week 32 Maximaal aantal uren per week 36Overige arbeidsvoorwaarden
Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.
Over de ACM
De ACM draagt bij aan een gezonde economie door markten goed te laten werken voor mensen en bedrijven. Nu en in de toekomst. Wij willen marktproblemen oplossen en waar mogelijk voorkomen door het effectief en efficiënt inzetten van ons brede palet aan instrumenten. Dit doen we door toezicht te houden op: de mededinging in het algemeen (kartelvorming, misbruik marktmacht, fusies en overnames); een aantal specifieke sectoren waarbinnen onvoldoende 'natuurlijke' concurrentie bestaat (energie, vervoer, telecom, post en drinkwater); de rechten en belangen van consumenten.
De ACM kent negen organisatieonderdelen die nauw verbonden zijn. De toezichtsdirecties 'Consumenten', 'Telecom, Vervoer en Post', 'Energie', 'Mededinging' en 'Zorg', de directies 'Juridische Zaken', 'Bedrijfsvoering' en 'Bestuur, Beleid en Communicatie' en het Economisch Bureau. Bij de ACM werken vanuit Den Haag ruim 600 professionals. We werken samen met verschillende hechte Europese netwerken van collega-autoriteiten.
Directie Zorg
Binnen de ACM is het toezicht op de zorg bijeengebracht in een apart organisatorisch onderdeel: de Directie Zorg. Het betreft al het toezicht van de ACM op de zorg, zoals het uitvoeren van (kwantitatieve) marktonderzoeken, fusietoezicht en toezicht op samenwerkingen en misbruik van economische machtsposities. Bij de Directie Zorg (DZ) van de ACM draag je, door toezicht op de naleving van de Mededingingswet, bij aan de publieke belangen in de zorg: toegankelijkheid, betaalbaarheid en kwaliteit. DZ onderzoekt onder meer of ondernemingen misbruik maken van marktmacht, of er na een fusie tussen zorginstellingen voldoende te kiezen overblijft en of samenwerkingen in het belang zijn van patiënten en verzekerden. DZ heeft een kleine omvang (ongeveer 35 medewerkers) en een compact managementteam bestaande uit twee teammanagers en een directeur. De communicatielijnen zijn kort.
Functie: | directiesecretaris zorg |
Startdatum: | 31-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | WO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4278 – 7094 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Voorschotenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Voorschoten via Voorschotenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Voorschotenkrant.nl.
© Voorschotenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.