Kun jij goed overzicht houden en heb je jouw zaakjes altijd goed op orde? Houd je daarnaast van aanpakken en vind je het leuk om met meerdere taken tegelijkertijd bezig te zijn? Kun je daarnaast ook goed meedenken en collega’s te woord staan met eventuele vragen? Heb je ook nog kennis en/of affiniteit met administratie en financiën? Dan hebben wij een prachtige nieuwe en verantwoordelijke rol als Financieel Administratief Medewerker voor jou!
Wat ga je doen?
Jij bent het aanspreekpunt voor zowel leveranciers, opdrachtgevers als medewerkers. In een klein team ben je er samen met collega’s verantwoordelijk voor dat de administratie vlot verloopt.
Je zorgt ervoor dat de financiën van onze verschillende bedrijven op orde zijn. Je bereidt belastingaangiftes voor, je houdt de salarisadministratie bij, je controleert ingediende declaraties, je betaalt facturen uit, stelt financiële rapportages op en verzorgt de personeelsadministratie. Gelukkig word je daarbij op passende wijze ondersteund door verschillende systemen en werk je intensief samen met collega’s. Verder werk je wisselend samen met de verschillende collega’s in de operatie. Je bent actief betrokken en je mening wordt gewaardeerd.
Wat maakt deze functie aantrekkelijk voor jou?
Wat vragen we van jou?
Over ons
Eos Nova investeert en faciliteert. Binnen Eos Nova worden bedrijven opgezet, uitgebouwd, beheerd en ondersteund. Enerzijds middels het bieden van management en directie, anderzijds door het leveren van ondersteuning in alle secundaire processen, waardoor de kans op succes wordt gemaximaliseerd. Op dit moment zijn wij actief in de zakelijke dienstverlening met merken als Receptioniste – NEXT, Assistente – NEXT, Ad Hoc Data en CompanySpotter. Vanaf je eerste werkdag bij Eos Nova ben je een essentieel onderdeel van een aantal bedrijven die vertrouwen op jouw kennis en kunde. Waarbij je nu voor een handjevol verschillende bedrijven aan de slag bent, kan dat in de loop van de tijd best wel eens veranderen. Er komen wat bedrijven bij, maar er gaat wat ook wel eens wat af. Soms zetten we samen iets nieuws op en bedenken we eerst een passende strategie. Soms ben je bezig met de lopende zaken en het optimaliseren van de bestaande aanpak. Saai wordt het in ieder geval niet.
Functie: | Financieel administratief medewerker |
Startdatum: | 29-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3000 – 4000 |
Uren per week: | 24 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Voorschotenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Voorschoten via Voorschotenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Voorschotenkrant.nl.
© Voorschotenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.