Vacature HR Medewerker Personeelsadministratie

HR Medewerker Personeelsadministratie in s-Gravenhage

wereldbol bekijken bij 2Zeppelins werkenbij Kinderopvang 2Samen

HR Medewerker Personeels administratie (Den Haag, 28-32 uur)


Hoofdkantoor 2Samen, Alexanderveld 5, 2585 DB Den Haag

28-32 uur, € 2.874 - € 3.837 bruto op basis van fulltime (36 uur)

Waarom 2Samen? Dit bieden wij Wat verwachten we van jou?

Alle collega's bij 2Samen zetten zich elke dag in voor gelijke (ontwikkel)kansen voor álle kinderen in Den Haag en Westland. Dit doen we zowel vanuit onze 70 locaties als op ons hoofdkantoor in hartje Den Haag. Vanuit jouw rol als Medewerker Personeelsadministratie ben je een belangrijke schakel op onze HR afdeling en lever je een bijdrage aan onze missie: het bieden van een goede basis aan kinderen voor hun toekomst.

2Krekels Nijkamphoeve OH kopie

Wat ga je doen?

Jij bent samen met een vaste collega verantwoordelijk voor de personeelsadministratie. Samen zijn jullie dé administratieve kennisbron op onze HR-afdeling. Jullie zorgen ervoor dat de personeelsadministratie op rolletjes verloopt. Daarnaast werken jullie nauw samen met de salarisadministratie om te zorgen dat alle mutaties voor de salarisrun afgewikkeld zijn.

We zoeken voor deze functie iemand met de juiste kennis en werkervaring om onze afdeling nog professioneler te maken. Als echte schakel bel en mail je regelmatig met collega's en managers op locatie, overleg je met de HR-adviseurs en heb je afstemming met externe partijen zoals het UWV. In het contact zie jij de ander in wat hij of zij nodig heeft om diegene vanuit jouw rol verder op weg te helpen. Het HR-werkveld heeft een grote hoeveelheid aan wet- en regelgeving, maar jij weet je weg daarin goed te vinden. Weet je iets niet, dan Google je het zelf of vind je jouw weg in de systemen; bij 2Samen werken we met Visma Raet (Beaufort/Youforce). En valt jou iets op? Fijn als je dan het initiatief durft te nemen om ermee aan de slag te gaan.

Hoe ziet jouw dag eruit?

's Ochtends

Je verwerkt de mail van personeelsadministratie. Er zijn weer heel wat vragen binnengekomen. Je bepaalt welke vragen het meest belangrijk zijn en handelt die als eerste af. In Jaamo staat hoe zorgverlof wordt geregistreerd en je zoekt uit voor de salarisadministratie hoeveel uur ouderschapsverlof er voor unitmanager Carla wordt berekend. Je helpt Carla hoe ze hier zelf haar weg makkelijk in kan vinden. Faizel heeft een vraag over de reiskostenregeling, want hoe werkt dat tramabonnement precies? Je beantwoordt deze vraag. Voor een andere vraag van Maaike moet je wel even de wet- en regelgeving bekijken. Daarvoor duik je eerst de Wet Arbeid en Zorg in. Daarna is het tijd om te lunchen in de gezellige, open en lichte kantine. Gelukkig is er altijd wel iemand om mee te zitten!

's Middags

We zijn net over naar de cloudversie van Youforce. Die overgang is wel even wennen. Samen met je directe collega, de HR procesondersteuner en de collega's van salarisadministratie krijg je een training. Daarna spreek je HR Adviseur Machteld. Zij heeft vragen binnengekregen over de contracten van medewerkers op verschillende locaties. Jullie overleggen samen wat de mogelijkheden zijn. Daarna ga je aan de slag met de contracten van nieuwe medewerkers. Het instroomproces moet vloeiend verlopen. Jij bent degene die alles in gang zet voor een zachte landing bij 2Samen. Je zet alles door in het systeem en verwerkt de informatie secuur, ook als iets last minute moet gebeuren! Je merkt dat het proces wel efficiënter kan. Morgen maar even goed kijken of je jouw ideeën hierover op papier kan zetten. Dan kun je het in het teamoverleg volgende week meteen bespreken. Ook met de andere collega's van HR zit je regelmatig om tafel. Aan het einde van de dag voel je je voldaan. Je hebt een berg werk verzet. Morgen weer een dag!

Moestuin bij kinderdagverblijf 2Koninkjes Centrum Den Haag

Wat verwachten we van jou?

  • Jij werkt zorgvuldig, hebt overzicht en kunt schakelen. Je neemt verantwoordelijkheid en zoekt altijd naar een oplossing. Als die er even niet is, kijk je hoe je er wel kunt komen.
  • Je spreekt veel collega's, dus het is belangrijk dat je gemakkelijk contact legt met andere mensen en ze graag helpt. Even bellen is voor jou geen probleem.
  • Je hoeft geen Microsoftgenie te zijn, maar basiskennis van Word en Excel is wel zo handig.
  • We zoeken een collega die onze rots in de branding kan zijn op het gebied van HR Administratie, dus fijn als je ervaring meebrengt.
  • Je krijgt te maken met gevoelige informatie zoals contracten en persoonsgegevens. We vragen daarom om rotsvaste integriteit.

Solliciteren

Word jij enthousiast van deze vacature? Neem dan contact op met von Elgg op of via . We ontvangen je reactie graag voor 14 juni. De eerste gesprekken staan gepland op woensdag 19 juni op ons kantoor op het Alexanderveld in Den Haag.



Functie:hr medewerker personeelsadministratie
Startdatum:02-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2874 – 3837
Uren per week:28 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Voorschotenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. HR Medewerker Personeelsadministratie Kinderopvang 2Samen 02-06-2024

Bekijk ook andere vacatures