Vacature ICT-Servicedeskmedewerker

ICT-Servicedeskmedewerker in Zoetermeer

Logo Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven

    • CompetentNL: één gemeenschappelijke taal voor het beschrijven van alle mogelijke skills

Bedrijven

Erkend leerbedrijf worden

Erkend leerbedrijf zijn en blijven

Alles voor praktijkopleiders

Financiële mogelijkheden

Bij- en omscholing van volwassenen

Beste leerbedrijf en praktijkopleider

Onderwijs

Studenten

Om- en bijscholen

Waarom praktijkleren?

Diploma, certificaat of praktijkverklaring

Financiële mogelijkheden

Combineer werken en leren in het mbo

Diplomawaardering

Activiteiten

Skills en CompetentNL

Onderzoek en informatie

Publicaties

Organisatie

Overlegtafels

Partners onderwijs en bedrijfsleven

Werken bij SBB

Pers

Nieuws

Stagepact mbo

Medewerker ICT-Servicedesk

Vacaturenummer: 100
Omvang: 32 - 40 uur

Ben jij communicatief vaardig, heb je affiniteit met ICT en ben je oplossingsgericht? Kan je op basis van de vraag en jouw ervaring een klant de ervaring geven perfect geholpen te zijn? Heb je altijd ideeën hoe je processen en dienstverlening kunt verbeteren? Lees dan verder!

Jouw werk

De focus ligt op het opvangen van eerstelijns ICT-Servicedeskvragen van medewerkers van SBB. Je helpt daarbij onze collega's met het analyseren en oplossen van ICT-vragen en incidenten en informeert hen over procedures, je maakt hen wegwijs in de systemen en verwijst naar beschikbare selfservice informatie. Naast deze focus op de ICT-Servicedesk voor medewerkers, ben je ondersteunend aan Werkplekbeheer. Denk hierbij aan het ondersteunen bij het uitrollen van nieuwe telefoons, laptops en/of tablets of het uitvoeren van SWAP. Je beantwoordt de vragen volgens een afgesproken procedure.?MetMet behulp van een kennissysteem vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen. Je toetst de vraag van de klant en je geeft gepast antwoord of je verwijst de klant door naar de juiste afdeling. We werken met een professionele callcenterapplicatie en alle vragen registreer je in ons ITSM-systeem.

Wat maakt de functie zo boeiend

  • Je hebt de kans om dagelijks mensen te helpen om hun ICT-problemen op te lossen en kunt hier echt het verschil in maken.
  • De verschillende hulpvragen zorgen voor uitdagend werk, geen dag is hetzelfde.
  • Je komt terecht in een hecht team dat elkaar graag helpt.

Waar kom je te werken

Je komt te werken in team Beheer & Ondersteuning dat onderdeel is van de afdeling Informatie & Technologie. Team Beheer & Ondersteuning bestaat uit ongeveer 16 medewerkers en omvat de aandachtsgebieden ICT-Servicedesk, Werkplekbeheer, ICT-Beheer, Functioneel Beheer Microsoft 365 en Technische Cybersecurity.

Wil je een beeld krijgen van het werken bij SBB? Neem een kijkje op de website: www.s-bb.nl.

Wat breng je mee

We zoeken een positief ingestelde collega die past binnen een cultuur waarin we continu werken aan verdere professionalisering. De kernwaarden van SBB - deskundig, proactief en verbindend - passen goed bij jou en je manier van werken. Diepgaande technische ICT-ervaring is geen vereiste, maar wij vragen wel aantoonbare basiservaring en/of affiniteit met ICT en bereidheid om SBB specifieke kennis tot je te nemen en dat je in staat bent deze snel te kunnen verwerken en toepassen. Termen als Active Directory, Office365, Topdesk en ITSM klinken je bekend in de oren.

Daarnaast zien we graag het volgende in jou terug:

  • Een afgeronde mbo 3 opleiding in de richting van ICT.
  • Ervaring op een helpdesk of contactcenter.
  • Ervaring als op een vergelijkbare functie is een pre.

Ons aanbod

Je komt te werken in een inspirerende werkomgeving waar veel aandacht is voor ontwikkeling, inspirerend leiderschap en talenten van onze medewerkers. We bieden je een functie waarin je zelf verantwoordelijk bent voor jouw ontwikkeling, waar je een grote mate van vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt in de uitvoering van je functie. Daarnaast bieden we:

  • Een salaris van minimaal €2.767,- en maximaal €3.709,- (schaal 8) bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring.
  • Je krijgt 27 vakantiedagen en je bouwt je 112,5 uur (adv) per jaar op bij een 40-urige werkweek.
  • Je ontvangt een eindejaarsuitkering van 8,33% boven op je vakantiegeld.
  • Wij hanteren een gunstige pensioenregeling bij ABP en betalen 70% van jouw pensioenpremie.
  • Je ontvangt een tegemoetkoming in de premie ziektekostenverzekering van €27,50 netto per maand.
  • Het Individueel Keuzebudget (IKB). Zo kan je bijvoorbeeld de eindejaarsuitkering en vakantiegeld maandelijks laten uitbetalen (of een deel hiervan) en 5 verlofdagen verkopen, sparen of kopen. De keuze maak je in november.
  • Een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer of thuiswerkvergoeding.
  • Wij stimuleren duurzaam reizen; OV wordt bij ons volledig vergoed.
  • De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO SBB.
  • Wij geven aandacht aan jouw persoonlijke ontwikkeling, je kunt opleidingen en cursussen volgen via onze SBB Academie.
  • Een aanstelling voor de duur van een jaar, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij goed functioneren.

Procedure

Heb je vragen over het sollicitatieproces? Stel ze gerust Ashni Balwant Gir, corporate recruiter, via 5 of via . Heb je belangstelling voor deze functie maar wil je eerst meer weten over de inhoud van deze vacature? Neem dan contact op met , teamleider Beheer & Ondersteuning, via 2 of .



Functie:servicedeskmedewerker ict
Startdatum:04-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Freelance
Salaris:2767 – 3709
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Voorschotenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. ICT-Servicedeskmedewerker Samenwerking Beroepsonderwijs Bedrijfsleven 04-06-2024

Bekijk ook andere vacatures