Gemeente Pijnacker Nootdorp logo
Vacatures
Arbeidsvoorwaarden
Over ons
Ontdek Pijnacker-Nootdorp
Stage lopen
Gemeente Pijnacker Nootdorp logo
Kwaliteitsmedewerker informatiebeheer | 36 uur
Hybride
Vacature details Solliciteren
Functieomschrijving
Heb je een dienstverlenende instelling? Werk jij graag met informatie en weet jij hoe je deze toegankelijk maakt en houdt? Dan is dit de functie voor jou!
Wat ga je doen?
Als kwaliteitsmedewerker informatiebeheer bewaak jij de kwaliteit van de informatiehuishouding van de gemeente Pijnacker-Nootdorp. Je begeleidt de organisatie bij het toepassen regels en procedures die hieraan ten grondslag liggen en stelt deze waar nodig bij. Zo zorg jij ervoor dat informatie nu en in de toekomst toegankelijk blijft. Samen met de beheerders van het zaaksysteem leer je collega's hoe informatie voor ze kan werken, monitort of het goed gaat en springt zo nodig bij.
Je werkzaamheden bestaan uit:
Waar kom je te werken?
Je komt te werken op de afdeling Interne Dienstverlening binnen een flexibele, levendige en groeiende gemeente. Hoewel er bijna 400 medewerkers werkzaam zijn bij de gemeente Pijnacker-Nootdorp, hebben wij een klein en hecht team. Het team informatiebeheer bestaat uit een groepje van 10 enthousiaste en gezellige collega's.
Het team Informatiemanagement & Automatisering (I&A) is onderdeel van de afdeling bedrijfsvoering. Het bestaat uit de werkgebieden automatisering, informatiemanagement en team Informatiebeheer. Deze functie valt binnen het werkgebied informatiebeheer en kent de aandachtsgebieden postregistratie, archiefbeheer, kwaliteitsbeheer en applicatiebeheer.
vlak blijft ontwikkelen, via ons eigen studieplein kan je dan ook diverse online cursussen en trainingen volgen.
Vereisten
Wat neem je mee?
Je hebt kennis van informatiebeheer en krijgt er energie van als je collega's verder helpt bij het op een juiste manier beheren van hun informatie en de vorming hun dossiers. Je bent positief kritisch en altijd op zoek naar hoe het beter kan.
Je bent veel in contact met collega's, daarom verwachten wij dat je communicatief vaardig en klantvriendelijk bent. Verder verwachten we een proactieve, flexibele en zelfstandige houding; eigen inbreng wordt gewaardeerd!
Dit bieden wij
Overige arbeidsvoorwaarden
Goed om te weten
Interesse?
Reageer zo snel mogelijk door jouw cv met motivatie in te sturen. Klik hiervoor op de knop 'solliciteren'.
Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan contact op met , arbeidsmarktspecialist, .
Functie: | kwaliteitsmedewerker informatiebeheer |
Startdatum: | 29-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3014 – 4244 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Voorschotenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Voorschoten via Voorschotenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Voorschotenkrant.nl.
© Voorschotenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.