Vacature Medewerker Cliëntenadministratie

Medewerker Cliëntenadministratie in s-Gravenhage

  • MBO niveau 3
  • MBO niveau 2 (plus)
  • MBO niveau 4
  • HBO niveau 6
  • MBO werk- en denkniveau
  • HBO werk- en denkniveau

  • Locatie Huize Eykenburg
  • Locatie Het Zamen
  • Locatie Het Coornhert
  • Wijk Bezuidenhout/Haagse Hout/Mariahoeve/Ypenburg
  • Wijk Transvaal/Schilderswijk
  • Wijk Loosduinen/Houtwijk/ Kijkduin
  • Wijk Segbroek
  • Wijk Leyenburg/Zuiderpark
  • Wijk Scheveningen
  • Wijk Bouwlust/Morgenstond
  • Wijk Laak/Spoorwijk
  • Wijk Valkenboskwartier/Regentessekwartier
  • Wijk Centrum/Zeeheldenkwartier
  • Wijk Wateringseveld/Moerwijk
  • Wijk Leidschenveen/Ypenburg
  • Wijk Loosduinen
  • Alle wijken in Den Haag

Uren

Sluiten

Toegankelijkheid

  • Contrast

    Vergroot het contrast voor een betere leesbaarheid

  • Tekstgrootte

    Wijzig de tekstgrootte naar uw wensen

Medewerker Cliëntenadministratie

€2.536 - €3.502

Locatie Huize Eykenburg

24 - 36 uur

parttime

Medewerker Cliëntenadministratie

MBO niveau 4, HBO werk- en denkniveau

Hoe ziet de functie eruit?

Voor de afdeling Cliëntenadministratie zijn we op zoek naar een nieuwe collega. Onze afdeling is volop in ontwikkeling en beweging, waarbij de ambitie is om zo veel mogelijk faciliterend aan de zorgteams te zijn. Vanuit onze expertise geven we advies en feedback om de administratieve processen zo veel mogelijk ondersteunend te laten zijn.

Een pittige maar uitdagende functie waarin veel ruimte is voor initiatief en ontwikkeling.

Draag jij graag je steentje bij aan het optimaliseren van administratieve werkprocessen waardoor kwaliteit van dienstverlening aan de cliënt vergroot wordt en de financiële aspecten geborgd zijn? Dan zoeken we jou!

Wat zijn de kerntaken:

  • Het verzorgen van cliëntmutaties
  • Het zorgdragen voor het digitale berichtenverkeer en het analyseren en afhandelen daarvan (het inlezen van berichten en indicaties WLZ en Wmo)
  • Het maandelijks declareren en factureren, declareren en controleren van de geleverde zorg
  • Het onderhouden van contacten met (zorg)teams, verwanten maar ook zorgkantoren en gemeenten
  • Een bijdrage leveren aan het vertalen van wet- en regelgeving naar interne procedures
  • Het genereren en analyseren van rapportages en terugkoppeling geven aan de betreffende organisatieonderdelen
  • Het doen van verbetervoorstellen bij het signaleren van (terugkerende) wensen of knelpunten in de uitvoering van werkzaamheden
  • Het vastleggen van gegevens in overeenstemming met de AO/IC
  • Het opstellen van PGB-overeenkomsten en overeenkomsten voor onderaanneming

Wij zoeken jou!

Je bent servicegericht en ziet de meerwaarde om vanuit de verbinding het contact met anderen aan te gaan. Je vindt het een uitdaging om complexe vraagstukken op te lossen en zo nodig te toetsen aan relevante wet- en regelgeving. Je hebt een helicopterview om de onderlinge samenhang van werkprocessen te overzien. Je bent standvastig en doortastend om de voortgang van de uitgezette acties te regisseren. Je geeft gevraagd maar ook ongevraagd advies aan (zorg)teams en managers. Je werkt vanuit een proactieve, nieuwsgierige houding en je deelt kennis met anderen. Je kunt goed luisteren en je hebt oog voor de verschillende belangen.

Daarnaast breng je mee:

  • Een afgeronde opleiding op MBO niveau 4, op administratief gebied aangevuld met enkele jaren werkervaring of
  • Een net afgeronde opleiding op HBO niveau met aantoonbare affiniteit op administratief gebied
  • Ervaring in de zorgsector is een pré
  • Ervaring met cliëntendossier ONS is een pré
  • Een goede beheersing van Excel is een vereiste
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

Wat kan jij van ons verwachten?

Wij bieden jou een uitdagende functie in een professionele organisatie die volop in beweging is. Je komt in een leuk team met een informele cultuur

  • Een contract voor bepaalde tijd met de intentie tot een vaste aanstelling
  • De functie is ingedeeld in FWG 40 (minimaal € 2.536 en maximaal € 3.502) op basis van de CAO VVT
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% over het bruto salaris
  • Een divers aanbod van secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals bijvoorbeeld een fietsplan, sport-/fitness abonnement, computer/tabletplan, uitruilregeling reiskostenvergoeding en een bonusregeling wanneer je een nieuwe collega aanbrengt
  • Overige arbeidsvoorwaarden op basis van CAO VVT.

Ben jij enthousiast geworden over deze functie?

Dan zien wij graag uiterlijk 4 juni a.s. jouw motivatie en CV graag tegemoet. Heb je na het lezen van de vacature nog vragen?

Neem dan contact op met , Manager Financiën via .

Medewerker Cliëntenadministratie

€2.536 - €3.502

Medewerker Cliëntenadministratie

Locatie Huize Eykenburg

Neem contact op



Functie:medewerker cliëntenadministratie
Startdatum:25-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2536 – 3502
Uren per week:20 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Voorschotenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Medewerker Cliëntenadministratie Eykenburg 25-05-2024

Bekijk ook andere vacatures