Vacature Project Ondersteuner ICT - ICT Servicedeskmedewerker

Project Ondersteuner ICT - ICT Servicedeskmedewerker in s-Gravenhage

Supply Value

      • Project & Change Management

Project Ondersteuner ICT - ICT Servicedeskmedewerker - COA - 36 uur - 12 maanden - Den Haag

Korte omschrijving

Wie zijn wij?
De afdeling ICT verleent professionele en efficiënte ondersteuning op het gebied van ICT, zodanig dat het primaire proces zich kan focussen op de kernactiviteiten, zonder zich zorgen te maken over de randvoorwaarden. Als doelstelling voor ICT wordt gehanteerd: ICT ondersteunt en adviseert gebruikers en management voor ICT bij het realiseren van de COA doelstellingen.
Daarbij voert ICT de regie over ICT- beheeractiviteiten en projecten die bij derden zijn belegd. De ICT servicedesk is hierin het centrale aanspreekpunt waar alle klantvragen, verzoeken en meldingen worden ontvangen. Het team, dat onderdeel is van de ICT afdeling, bestaat uit 18 enthousiaste en gedreven medewerkers die samenwerken met de overige teams en afdelingen.

Functie omschrijving

Opdrachtomschrijving
Functie
Als ICT Servicedeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de collega's van het COA. Jij bent verantwoordelijk voor het in behandeling nemen van alle ICT-vraagstukken die per mail, telefoon en via het serviceportaal worden ontvangen. Naast de registratie en de classificatie van de ontvangen meldingen lever je zelf de eerstelijnsondersteuning door eindgebruikers op een snelle en klantgerichte manier te ondersteunen. Kom je er zelf niet uit? Dan schakel je tijdig de tweedelijnsondersteuning in. Je bewaakt de voortgang en koppelt deze terug aan de eindgebruiker. Verder signaleer je kansen en kom je met ideeën om de dienstverlening naar een hoger niveau te brengen.

Functie eisen

Wat breng je mee?
• Je beschikt over een relevante ICT opleiding op minimaal mbo-niveau 4 en een ITIL certificaat op minimaal foundation niveau.
• Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare en relevante werkervaring als ICT Servicedeskmedewerker.
• Je hebt een flexibele instelling en vindt het geen probleem om mee te draaien in de bereikbaarheidsdiensten; doordeweeks tussen 17:00 uur en 22:00 uur en in het weekend van 08:00 uur tot 22:00 uur. Deze bereikbaarheidsdienst draai je ongeveer 1x (een hele week) in de 14-15 weken.
• Je verstaat je vak en vindt het vanzelfsprekend om vanuit het perspectief van continue verbetering de dienstverlening te optimaliseren.
• Je hebt aantoonbare functionele en technische ICT-kennis.


Functie:project ondersteuner ict servicedeskmedewerker
Startdatum:30-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Voorschotenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Project Ondersteuner ICT – ICT Servicedeskmedewerker Supply Value 30-05-2024

Bekijk ook andere vacatures