Vacature Skilled Servicedesk Medewerker

Skilled Servicedesk Medewerker in Leiden

Skilled Servicedesk medewerker

Ben jij klaar om je tech skills in de strijd te gooien en mensen te helpen alsof je de superheld van de 21e eeuw bent? Kijk niet verder! Wij zijn op zoek naar jou om ons team op de Skilled Servicedesk te versterken.

In de wereld van ouderenzorg zijn wij pioniers in innovatie. Met de vergrijzing en de groeiende zorgvraag is het tijd om slimmer te werken. Wij gebruiken domotica op het gebied van zorg- en woontechnologie. Met spraaktechnologie en mobiel werken verlagen we de administratiedruk van onze zorgmedewerkers.

Samen met een dynamisch team van 3 andere collega's ben jij de go-to persoon voor alle vraagstukken en problemen met betrekking tot kantoorautomatisering, applicaties, telefonie en domotica. Als eigenaar van meldingen zorg jij ervoor dat deze worden opgelost, de melder tevreden is en het antwoord begrijpt. Geen technisch jargon, maar duidelijke communicatie is jouw kracht.

Mocht je er even niet uitkomen, staan tweedelijns collega's en IT-partners paraat. Jij voert de regie, zodat zorgmedewerkers snel weer kunnen focussen op hun taken, terwijl jij hen op de hoogte houdt. Naast troubleshooter ben je ook een adviseur die op locatie komt en helder uitlegt hoe onze digitale oplossingen optimaal benut kunnen worden. Een sociale en servicegerichte instelling is essentieel, waarbij je altijd de juiste vragen weet te stellen.

Wat breng je mee

  • Een sociaal karakter en uitstekende servicevaardigheden;
  • Minimaal een mbo-4 diploma in een digitaal vakgebied, met hbo werk- en denkniveau;
  • Kennis van Microsoft en ervaring met Topdesk;
  • Inzicht in ITIL processen, bij voorkeur met een certificaat;
  • Gevoel voor IT security en privacy;
  • Een geldig rijbewijs.

Een baan die veel biedt

Topaz biedt goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao-VVT, zoals:

  • Een salaris van maximaal € 3417,15 (FWG 40) bruto per maand o.b.v. 36 uur afhankelijk van jouw skills en ervaring
  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met mogelijk een verlenging voor onbepaalde tijd
  • Vakantiegeld van 8%, een gegarandeerde eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Wij hebben een vrijwillige collectieve ziektekostenverzekering en leuke extra's zoals ons fietsplan;Topaz maakt gebruik van REIN om de talenten, kennis en vaardigheden en werkplezier van medewerkers te vergroten. REIN biedt een breed en actueel aanbod aan leeroplossingen en ontwikkelactiviteiten voor specifiek de ouderenzorg;
  • Mooie personeelskortingen op het platform Benefits at Work, met kortingen voor o.a. Bol.comcom en Zalando;
  • We vinden het belangrijk dat jij energiek en gemotiveerd bent waardoor je met plezier en in goede gezondheid je werk kunt doen. Zo bieden we werkfruit aan, kun je gratis sportlessen volgen op onze locaties via Personeelsfit en kun je gebruik maken van stoelmassages

Waar kom je te werken?

Informatisering & Automatisering (I&A) is een centrale staffunctie binnen Topaz, die de gehele organisatie adviseert en regie voert op partners voor ICT, informatievoorziening en zorgtechnologie. Het informele en professionele team van 14 medewerkers biedt ruimte voor eigen initiatief en nieuwe uitdagingen.

Wij zijn Topaz

Ons motto is: het hele leven telt. Of mensen nu bij ons wonen, tijdelijk revalideren of thuis extra ondersteuning krijgen, we kijken altijd verder dan de zorgvraag van dat moment. Alleen als we weten wie ze zijn en waar ze gelukkig van worden, kunnen we ze de zorg bieden die bij hen past. Ook het hele leven van onze medewerkers is belangrijk. Als jij goed in je vel zit en in een prettige omgeving werkt met een fijn team, kun je echts iets betekenen voor de bewoners. Daarom investeren we veel in je ontwikkeling. We zijn dan ook een ambitieuze organisatie. We specialiseren ons steeds meer in zorg en behandeling voor mensen met een complexe zorgvraag. We zetten in op sociale én technologische innovatie en door het doen van wetenschappelijk onderzoek. Dit draagt bij aan de verdieping van de kennis die nodig is voor de best mogelijke zorg en behandeling.

Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met via telefoon of WhatsApp op . Solliciteer eenvoudig door op de 'solliciteer' button te klikken. Zodra we jouw reactie ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.


Topaz

Functie:skilled servicedesk medewerker
Startdatum:18-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3417 – 3417
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Voorschotenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Skilled Servicedesk Medewerker Topaz 18-01-2024

Bekijk ook andere vacatures