Vacature Webhelp: BMW Customer Support

Webhelp: BMW Customer Support in Rijswijk Zh

Bedrijfsomschrijving

BMW Group is bekend om de merken BMW, Mini en Rolls-Royce. Ze bieden niet alleen premium auto's en motorfietsen aan, maar ook financiële en mobiliteitsdiensten. Wereldwijd beschikken ze over 31 productievestigingen in 15 landen en worden hun auto's verkocht in meer dan 140 landen.

Je gaat aan de slag op het kantoor van BMW in Rijswijk. Na een grondige inwerkperiode ga je ook avonden en weekenden werken, waarbij je deze uren vanuit huis mag werken. De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 19:00 uur, en op zaterdag en zondag van 10:00 tot 18:00 uur.

Functieomschrijving

Heb jij een passie voor premium auto’s en lijkt het jou leuk om als klantenservice medewerker werken? Lees dan snel verder want wij zoeken nieuwe medewerkers voor BMW!

Als Customer Support Specialist bij BMW ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle vragen over BMW merken en diensten, zoals de Digital Services van BMW & Mini. Je beantwoordt vragen via e-mail, chat en social media en zorgt ervoor dat elke klant tevreden ophangt. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de administratie en eventuele vervolgacties.

Ben je een expert in je rol als Customer Support Specialist en wil je je werkzaamheden uitbreiden? Dan kun je je verder specialiseren in de volgende gebieden:

  • Advies geven over alle diensten en producten;
  • Afhandelen van klachten;
  • Ondersteunen van evenementen;
  • Social Care;
  • BMW Connected Drive & Mini Connected.

‘’The ultimate driving experience.’’

Functie-eisen

Je bent een veelzijdige multitasker die bekend is met verschillende systemen. Daarnaast voldoe je aan de volgende vereisten:

  • Je beschikt over minimaal een MBO+ werk- en denkniveau.
  • Je hebt affiniteit met de autobranche.
  • Je bent 32-40 uur beschikbaar voor parttime of fulltime dienstverband;
  • Je bent communicatief vaardig en kunt op een zakelijk niveau communiceren.
  • Je bent leergierig en gemotiveerd om jezelf verder te ontwikkelen.
Arbeidsvoorwaarden

Olympia biedt jou waardevol werk waarbij je de mogelijkheid hebt om je te ontwikkelen tot een topadviseur! Daarnaast kun je het volgende verwachten:

  • Een salaris van €14,23 per uur.
  • Opbouw van 8,33% vakantiegeld en -dagen.
  • Een betaalde training met uitstekende begeleiding.
  • De optie om thuis te werken na volledige inwerking.
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km en volledige OV-vergoeding.
  • Betrokkenheid bij maatschappelijke kwesties op het gebied van mens, milieu en maatschappij.
  • Ruime praktijkbegeleiding en meer dan 100 gratis e-learnings om jezelf te blijven ontwikkelen.
  • Ondersteuning voor je gezondheid, met onder andere fruit op kantoor en korting op de sportschool.
  • Talrijke mogelijkheden voor doorgroei en kans op een vast contract.
  • Een boeiende en leerzame positie bij een geweldige organisatie!

Na ontvangst van je sollicitatie nemen we binnen 24 uur contact met je op, op werkdagen. Zorg ervoor dat je telefonisch goed bereikbaar bent voor een belangrijk gesprek met ons! Olympia staat paraat om al je vragen te beantwoorden! Wil je direct aan de slag? Neem dan contact met ons op via 06 10 18 12 49 of stuur een e-mail naar o.vardar@olympia.nl.



Functie:klantenservice medewerker verzekeringen
Startdatum:24-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:VMBO/MAVO
Contracttype:Thuiswerk
Salaris:2426 – 2426
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Voorschotenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorschotenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Webhelp: BMW Customer Support Olympia 24-05-2024

Bekijk ook andere vacatures